06-07-2010 - Vincent en Kim week 27

Beste Kim,

Het wonder is geschied. Ik ben er heilig van overtuigd dat we nu de finale gaan halen. Want laten we eerlijk zijn, Uruguay stelt natuurlijk geen ruk voor. Helemaal nu Suarez geschorst is. Ik ben overigens nog steeds niet echt onder de indruk van Oranje. Ze hebben wel karakter getoond, dat wel, maar het voetbal is nog niet om over naar huis te schrijven. Duitsland bijvoorbeeld, dát is pas genieten. Wist je trouwens dat onze vriend Ronaldo vorige maand vader is geworden? Ik las het op internet.

De moeder wil verder niets met het kind (en vader) te maken hebben, hij gaat het jongetje alleen opvoeden. Zou dat goedkomen, denk je? Heb jij trouwens ook de beelden van Maradona gezien, dat hij met een sigaar aan het trainen is? Kan toch niet? Ik rook zoals je weet als een ketter, maar als we trainen uiteraard niet. Hoe vind je trouwens de foto van Yolanthe voorop? Mooi hè? Het is en blijft toch echt een mooie vrouw. Derksen noemt haar een ‘starfuckertje’, aan haar schoonheid doet het niets af. Wat vind je trouwens van Rene van der Gijp, of kijken vrouwen niet naar VI Oranje? Genoeg te bespreken weer. Eigenlijk is het best jammer dat het WK straks achter de rug is. Vind je ook niet?

Beste Vincent,

Nu er twee dagen geen voetbal is begin ik echt ontwenningsverschijnselen te krijgen. Ik zat helemaal in het patroon van het voetbal kijken. Ook al was er vaak niets aan. En oh, wat was het spannend vrijdag. En wat een ontlading toen ‘we’ gewonnen hadden. Geweldig. Ik denk trouwens niet dat je nu zo gemakkelijk over Uruguay moet denken. Ze stellen inderdaad niets voor, maar dat stelde Rusland ook niet twee jaar geleden. En zoals je al zegt, Nederland zelf heeft ook nog niet alles laten zien. Suarez is een held. Niet alleen om zijn redding met handen maar ook omdat hij ‘ons’ nu niets kan maken. Mocht hem altijd al, maar nu helemaal. Natuurlijk hoop ik op een finale van Nederland tegen Duitsland. Ben nu al zenuwachtig. Ronaldo is gek. Is het echt waar dat de moeder niets van het kind wil weten? Dat is toch bijna onmogelijk?! Als hij alleen zijn zoontje op gaat voeden is dit het einde van zijn voetbalcarrière en ook heb ik nu al medelijden met het zoontje . Zal al wel op zijn tweede ‘bling bling’ moeten dragen. De randverschijnselen om het WK zijn eigenlijk nog het leukst. Een Maradona met sigaar tijdens de training, ik heb het uiteraard gezien. Ik moest er wel om lachen. Natuurlijk kan het niet maar bij hem wel op één of andere manier. Starfuckertje Yolanthe is prachtig. Ik kan niet anders zeggen. Ze straalt. En terecht want haar Wes deed het goed. Ik heb de afgelopen week veel naar VI Oranje gekeken. Gewoon omdat het daar altijd zo gezellig is. Leuke muziek tussendoor en veel onzin. René van der Gijp is daar helemaal de meester in. Die lach.
Nog één weekje en dan begint het gewone leven weer. Dan moeten we het weer doen met dingen als de Tour de France. Wel leuk maar niet te vergelijken natuurlijk. Ik ga het ontzettend missen! En ik ben niet de enige. De op één na laatste mailwisseling. Wist je trouwens dat we een fan hebben? Kor alvast bedankt voor het trouwe lezen.

De krant

» Download hier de krant van deze week

Plaats uw advertentie al vanaf 1 Euroo'tje!
» Euroo'tje plaatsen

Advertenties