22-06-2010 - Vincent en Kim week 24

Beste Vincent,

Er is deze week weer erg veel gebeurd in de WK- wereld. Want wat te denken van de soap rond Frankrijk. Wat zou jij –als assistent trainer van ON- doen als je Domenech was? Als jouw jongens ineens besloten niet te willen trainen? En dan hebben we natuurlijk ook nog Klose, je was vorige week zo lyrisch over hem en over de Duitse ploeg. Maar wat een afgang. Er gebeurd wel het één en ander op het WK maar de wedstrijden zelf…

Ze zijn nog niet echt sprankelend. En ‘onze jongens’ doen het al niets beter. Hoewel, ze zijn wel gewoon door, daar moeten we toch al lang blij mee zijn? Maar waar blijven toch die mooie acties? Ik heb trouwens nog steeds geen antwoord op mijn vraag van de mooiste voetbalvrouw. Wat vind jij? Ik hoor nu het liedje van Shakira waarmee ze aandacht vraagt voor het onderwijs. Een nobel streven..
Zijn ze het bij je thuis al zat dat je iedere wedstrijd, samenvatting en talkshow rondom het Wereldkampioenschap wilt zien? Als het even niet kan ben je natuurlijk niet te genieten..
Wat is jou eigenlijk het meeste opgevallen? Mij Dos Santos van Mexico. En niet alleen vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Ik zie wel verrassende landen doorgaan dit toernooi. Leuk, maar voor de pool wat minder. Ik moet die drie punten achterstand op jou toch weer in zien te halen!

Beste Kim,

Die achterstand in de pool zul je niet inlopen, want juist de laatste fase van de pool vergt enige inzicht. En , zonder onbescheiden te willen doen, ik denk dat ik er net iets meer van af weet. Dat neem je me vast niet kwalijk. Ik heb tot op heden geen seconde van het WK gemist en ook de talkshows en andere folklore, ik zie het allemaal. Thuis levert dat geen problemen op. Bovendien eis ik onmiddellijk bij thuiskomst de afstandsbediening op. Dat scheelt een hoop discussie. Opvallende spelers? Dos Santos van Mexico is een leuke, frisse speler. Net als Ozil van Duitsland. Luis Fabiano is een goede spits, Elano – ook al van Brazilië- een leuke middenvelder. Ik denk dat de echte grootheden nog op gaan staan straks. Nederland? Het is voorlopig nog niet om aan te zien. Zo eerlijk moeten we zijn. Als je een landje als Japan niet kapot kunt spelen, dan ben je bepaald nog niet in vorm. Voetbalvrouwen? Ik ken er eerlijk gezegd niet zo heel veel. Ik hoorde Rene van der Gijp de afgelopen week wel steeds over de vrouw van Peter Crouch. Dat schijnt echt een plaatje te zijn. Ik heb haar echter nog nooit gezien. De meeste voetballers hebben plaatjes van vrouwen. ‘Starfuckers’ zijn het, want zo’n Crouch, daar valt normaliter geen vrouw op. Het zal me verder een rotzorg zijn allemaal. Wat mij betreft mag Wesley doen en laten wat ie wil met Yo, als hij ons de titel maar bezorgd. En daar heb ik voorlopig een hard hoofd in. Frankrijk? Het is net een kindercrèche. In aanloop van het WK kwamen een aantal spelers al in opspraak vanwege seks met een minderjarige dame, nu weigeren ze te trainen en is Anelka weggestuurd. Wat ik zou doen als ik Domenech was? Gewoon lekker naar huis gaan , de afstandsbediening opeisen en heerlijk op de bank naar het WK kijken. Scheelt een hoop stress!

De krant

» Download hier de krant van deze week

Plaats uw advertentie al vanaf 1 Euroo'tje!
» Euroo'tje plaatsen

Advertenties